ANNEM'e..


Bugünkü yazımı, beni dünyada hiçbirşeye değişmeyen ve asla da değişmeyecek olan ve ana rahmine düştüğüm o mucizevi andan itibaren hiçbir zaman tükenmeyecek sevgisiyle sarmalandığım ve bazen fiziken olmasa da ömrümün sonuna kadar ruhen yanımda olacak tek varlığa; ANNEM’e yazıyorum..

Varlığına sonsuz şükrettiğim, en büyük şansım..Yaşadığım en mutlu anlarımdan tutun şuanda belki de hayal bile edemeyeceğim, uçurumun kenarına doğru geldiğimi ve düşeceğimi hissedebileceğim hayatımın en en sıkıntılı zamanları da dahil beni asla bırakmayacak meleğim..
Hayal ettiğinde insana akıl dışı gelen, yaşanmadan bilinmeyen en yüce duygunun sahibi..
Varlığı ile var olabildiğim, gözümü açtığımda ilk hissettiğim, hiçbir zaman tarif edilemeyen sonsuz ve koşulsuz sevginin adı ve tanımı.. Kucağında huzuru yakalayabildiğim  tek yerin sahibi..

Gurur duyduğum, BEN olmama sebep, adanmışlığın gerçek hali, duyguların sahte olmadığı, kızsada vazgeçmeyenim, terketmeyenim, herşeye rağmen sevildiğim..
Verdiklerinin karşılığını vermekte güçlük çektiğim..

Varlığı armağan,  eşittir mucize; ilk sözcüğüm..Yüreğinde beni gördüğüm, gücüm, arkadaşım, dostum, herşeyim...“ANNEM”.. Beni benden iyi bilen canım annem..

Hayatın tüm güzellikleri gelsin seni  bulsun, senin olsun..İyi ki annemsin, iyi ki varsın!

Nergis KAYGAS

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOSTLUK

TERCİH ZAMANI